هديه
نوشته شده توسط : صابر

 

 
   هديه 
از كجا شروع كنم ؟
براي گفتن داستاني كه نهايت بزرگي عشق را نشان مي دهد .
داستاني شيرين از عشق كه عمرش از درياها نيز بيشتر است .
حقيقتي ساده درباره عشقي كه تو به من هديه دادی .
ازكجا شروع كنم ؟
" با اولين سلامت "
معناي جديدي به جهان پوچ من دادی .
كه در آن هيچ تكرار و علاقه ديگري نبود .
تو به زندگي من پا گذاشتی و آنرا شيرين كردی .
تو قلب مرا پر كردی .
تو قلب مرا توسط چيزي مخصوص پر كردی .
با آواز فرشته ها * با تصوراتي حاصل از عشق و علاقه زياد
تو روح مرا با انبوهي از عشق پر كردی .
و براي همين هر كجا كه ميرم تنها نخواهم ماند .
با وجود تو چه كسي تنها خواهد ماند .
و هر وقت در جستوجوي دستان تو باشم تو در كنار من هستی .
چه مدت ممكن است از اين عشق گذشته باشد ؟
آيا مي توان عشق را توسط ساعات روز اندازه گرفت ؟
من هم اكنون هيچ جوابي ندارم اما همين قدر مي نوانم بگويم كه ..
مي دانم به تو احتياج دارم تا زماني كه ستاره ها مي درخشند .
وتو اينجایی ...
 
چشمان معصوم پو یا




:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: